DOSTAVA ZA 24H MOGUĆNOST VRAĆANJA PROIZVODA ORIGINALNI BRENDOVI SIGURNA KUPOVINA

POPRAVKA I SERVISIRANJE

Kako bismo osigurali dugovečnost vaših omiljenih satova, uspostavili smo saradnju sa izuzetnim servisnim centrima koji su ovlašćeni za popravku svih naših satova. Servisni centri su odabrani isključivo na osnovu iskustva, kvaliteta rada i vrhunske uslužnostid.

Pre same popravke sata, vlasnik će uvek dobiti detaljne informacije o samom kvaru, vremenu neophodnom za popravku i eventualnim troškovima (ukoliko je sat van garancije ili je šteta prouzrokovana krivicom kupca). Nijedna popravka se neće raditi bez odobrenja samog klijenta. Molimo vas da imate u vidu da bilo kakva popravka van našeg ovlašćenog servisa neće biti pokrivena garancijom. Takođe, ukoliko je bilo kakva popravka vršena van našeg ovlaščenog servisa garancija data od strane OWS-a će se smatrati nevažećom.

 

PROCEDURA

  • Ukoliko zaključite da je vaš sat pokvaren, sve što treba da uradite je: Da nas obavestite o vašem slučaju putem emaila: support@officialwatchshop.rs
  • Molimo vas da nam u email-u date i opis neispravnosti. Da nam pošaljete vaš sat u originalnom pakovanju i uz priloženi garantni list i račun, a mi ćemo ga po hitnom postupku proslediti našem servisnom centru. Adresa koju treba da naznačite na pošiljci je adresa naše kompanije: Cara Dušana 205a Beograd-Zemun, Srbija 11080
  • Molimo vas da sat pošaljete posredstvom pouzdane službe i da sačuvate račun kako bi vam OWS refundirao novac za pošiljku ukoliko se utvrdi da je kvar na vašem satu nastao krivicom proizvođača.

Naš tim će vas obaveštavati o razvoju situacije i nastojati da reši problem u najkraćem mogućem roku. Rok za izjašnjavanje OWS-a po osnovu reklamacije je 8 dana od dana prijema proizvoda. Ukoliko je reklamacija prihvaćena, odgovor će takođe sadržati i predlog razrešenja reklamacije kao i rok u kojem će proizvod biti popravljen..