DOSTAVA ZA 24H MOGUĆNOST VRAĆANJA PROIZVODA ORIGINALNI BRENDOVI SIGURNA KUPOVINA

FAQ

Dobrodošli u kutak za često postavljana pitanja. Na ovoj stranici ćemo dati odgovore na najčešće postavljana pitanja od strane naših kupaca i korisnika. Ipak, ukoliko ne uspete da pronađete odgovor na vaše pitanje, slobodno popunite upitnik ili nam pošaljite vaše pitanje na email: support@officialwatchshop.rs, a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

DA LI SU VAŠI PROIZVODI ORIGINALNI?
Definitivno!

Svi proizvodi na našem websajtu su originalni i dolaze u originalnom pakovanju i uz odgovarajuću garanciju. Kupujući na našem websajtu bićete sigurni da garanciju možete iskoristi najčeće tokom perioda od 2 godine, ukoliko to bude potrebno. Za nas, svaka osoba je jedinstvena i originalna i stoga zaslužuje samo originalne satove, a upravo to je u ponudi OWS-a.

Takođe, svaki proizvod iz naše ponude biće dostavljen uz potvrdu o autentičnosti.

ZAŠTO MOJA DOSTAVA KASNI? ŠTA BI TREBALO DA URADIM??

Postoji više razloga koji mogu objasniti kašnjenje vaše porudžbine:

  1. Prilikom svake prve narudžbine, naš tim je dužan da potvrdi narudžbinu direktno sa kupcem. Ukoliko nismo uspeli da vas kontaktiramo, vaša porudžbina je i dalje na statusu čekanja za slanje.
  2. Ukoliko ste plaćanje izvršili kreditnom karticom ili putem uplatnice, vaša porudžbina će biti poslata kada sredstva budu evidentirana na našem računu. Stoga ovo može biti opravdan razlog za kašnjenje vaše porudžbine.
  3. Ukoliko je došlo do većih vremenskih neprilika u regionu dostave, kurirska služba može kasniti sa isporukom.

Ukoliko vaš slučaj nije jedan od gore navedenih ili prosto želite više informacija, slobodno nas kontaktirajte putem formulara ili na mejla: support@officialwatchshop.rs

ŠTA DA RADIM AKO SE MOJ SAT POKVARI?

Ukoliko zaključite da je vaš sat pokvaren, što pre ga pošaljite na našu adresu:

Cara Dušana 205a Beograd-Zemun, Srbija 11080

Molimo vas da sat pošaljete posredstvom pouzdane službe i da sačuvate račun kako bi vam OWS refundirao novac ukoliko se utvrdi da je kvar na vašem satu krivica proizvođača. Naš tim će vas obaveštavati o razvoju situacije i nastojati da reši problem u najkraćem mogućem roku.

KADA ĆU DOBITI NOVAC PO OSNOVU REFUNDACIJE?

Najveći broj reklamacija se obrađuje istog dana po prijemu. Ipak, s obzirom na proceduru provere stanja proizvoda, molimo vas da budete strpljivi. Nakon što je vaš zahtev za reklamaciju odobren, molimo vas da imate u vidu da će sredstva biti poslata na vaš račun odmah. Međutim, trajanje tranfera zavisi od same banke i u retkim slučajevima može trajati do 14 dana.